Friday, October 21, 2016

Excel Sjabloon Stock Options

Track Konvensionele, versprei en Binêre opsies strategieë, plus (7) bykomende 8220Performance-tracking8221 kategorieë met die Options Trading Journal Spreadsheet. Uniek ontwerp uitleg, 'n rykdom van kennis, en maklik om te gebruik. 8220At-'n-Glance8221 die lig van al prestasie analise en statistieke. Die opsies 8216multiplier8217 kan maklik aangepas is vir verskillende kontrak groottes (1, 100, 1000, ens) Images: TJS Tuis Menu 8211 al velle is mooi georganiseer deur kategorie. Belê in jou handel Options besigheid te begin die dop van jou ambagte vandag Volledige pakket, eenmalige fooi, 'n lae prys Gratis onbeperkte ondersteuning Koop TJS Elite GT Options 8211 99Livevol Excel - Stock Geskiedenis en analise in Excel Livevol Excel (LVE) laat jou toe om die data te trek direk in Excel. Live data is real-time en outomaties opdatering. Historiese data met tot twee jaar terugkyk is ook beskikbaar in die Livevol Excel Premium produk. Die data perke vir die beskikbare weergawes van LVE (Basiese, Premium, en Unlimited) is soos volg. Inskrywing Tipes Livevol Excel Basiese is vry per gebruiker met 'n gelyktydige Livevol Pro of Livevol X inskrywing Livevol Excel Premium en Livevol Excel Unlimited is slegs verenigbaar met konkurrente Livevol Pro of Livevol X subskripsies Microsoft Excel vir Windows bedryfstelsels word vereis. Dit is nie verenigbaar met Microsoft Excel vir Mac. Vir die lewendige data, die simbool perke van toepassing op unieke onderliggende simbole wat verwys met ons RTD formules op 'n tyd. Live Livevol Excel Data Opsie Data Real-time NBBO, Real-time Regional BBO Real-time NBBO groottes, Real-time Regional BBO Groottes Real-time Call en Put staking deur Strike IV (beide bod en aanbod) Real-time Call en Put OI Real-time Call en Put Grieke: delta, Vega, gamma-, theta, rho Real-time IV30trade, IV60, IV90, IV120, IV180, IV360 Real-time Sigma1, Sigma2, Sigma3, Sigma4, ens Real-time Weekly en kwartaallikse Options Data Live Onderliggende Real-time Stock / ETF / Indeks prys Real-time Stock / ETF / Indeks Market Groottes Real-time Hi / Lo Real-time Deel Real-time VWAP Historiese Opsie Data Historiese NBBO Historiese Call en Put staking deur Strike IV Historiese Call en Put OI Historiese Call en Put Grieke: delta, Vega, gamma-, theta, rho Historiese IV30trade, IV60, IV90, IV120, IV180, IV360 Historiese Sigma1, Sigma2, Sigma3, Sigma4, ens Historiese Weekly en kwartaallikse Options Data historiese HV20, HV30trade, HV60, HV90, HV120, HV180, HV360, HV720 historiese Onderliggende historiese Stock / ETF / Indeks prys historiese Stock / ETF / Indeks Open, High, Low, Close Verdienste amp Divis historiese verdienste en dividende Fundamentals Sektor, produksie, besigheid Opsomming, Finansiële Opsomming, en vele meer. Pre-gebou LVE gereedskap Posisie Monitor: Monitor jou posisies en risiko individueel en as 'n portefeulje Smeer Sakrekenaar: Prys multi-been (tot 18 bene) in real-time met BBO prys oplosser Strike Alert: Alert staking deur staking op enige veld Monitor historiese by-die-geld straddle prestasie rondom elke verdienste verslag in die laaste 2 jaar. Voorwaar meet die mate waartoe opsies is histories onder-prys of duur vir enige onderliggende Baie meer 2015 copyChicago Board Options Exchange, Ingelyf. Opsies behels risiko en is nie geskik vir alle beleggers. Voor die koop of 'n opsie verkoop, moet 'n persoon 'n afskrif van eienskappe en risiko's van gestandaardiseerde Options (ODD) ontvang. Afskrifte van die vreemde is beskikbaar by jou makelaar, deur te bel 1-888-OPSIES, of die regte opsies te Clearing Corporation, Een Noord Wacker Drive, Suite 500, Chicago, Illinois 60606. Die inligting op hierdie webwerf word verskaf slegs vir algemene onderwys en inligting doeleindes en daarom moet nie oorweeg word nie volledige, akkurate, of stroom. Baie van die sake bespreek is onderhewig aan gedetailleerde reëls, regulasies, en statutêre bepalings wat op vir addisionele detail verwys moet word en is onderhewig aan veranderinge wat nie kan weerspieël word in die webwerf inligting. Geen verklaring binne die webwerf moet vertolk word as 'n aanbeveling te koop of te verkoop 'n sekuriteit of om belegging advies. Die insluiting van nie-CBOE advertensies op die webwerf moet nie as 'n aanbeveling of 'n aanduiding van die waarde van 'n produk, diens, of webwerf. Die terme en voorwaardes te regeer gebruik van hierdie webwerf en die gebruik van hierdie webwerf sal aanvaarding van die voorwaardes en bepalings geag. Die webwerf wat jy gekies het, Livevol Securities, is 'n gelisensieerde makelaar-handelaar. Livevol Securities and Livevol is afsonderlike maar geaffilieerde maatskappye. Dit web skakel tussen die twee maatskappye is nie 'n aanbod of uitnodiging om handel te dryf in sekuriteite of opsies, wat spekulatiewe aard kan wees en behels risiko. As jy wil om te gaan na Livevol Securities, kliek OK. As jy dit nie doen nie, klik Cancel. Stock Opsie Ontleding Stock Opsie Ontleding vir Excel (OptionEdge) is voorraad opsie analise sagteware vir Microsoft Excel, help beleggers na te boots en hul voorraad opsie-strategieë te ontleed. Hierdie oplossing kan gebruik word om voorraad opsie handel besluite te neem of as onderwys aan die eienskappe en risiko's van die saak opsies. Belangrike kenmerke van Stock Opsie Ontleding vir Excel sluit in: Begin en verken wat if scenario's. Kyk gedetailleerde teoretiese wins / verlies inligting. Gedetailleerde grafieke toon maksimum wins / risiko, breek-Evens, en daarna. Meervoudige analise gelykbreekpunt ten verstryking en huidige waarde. Slaan en geskep posisies te druk. Bereken geïmpliseerde wisselvalligheid. Hanteer strategieë wat tot vier bene het. Dit sluit enigiets van enkele Opsie ambagte, om komplekse vlinder versprei .. Position Monitor spore en organiseer jou beleggings. Toets jou handel strategieë en nog baie meer. Opsie-strategieë deur Stock opsie Ontleding vir Excel is: Long Call / Sit Kort Call / Sit lank / kort Stock Gedek Call Bull Call / Put Smeer Bear Call / Put Smeer lank / kort Straddle lank / kort Strangle verhouding Call Smeer verhouding Sit Smeer Call / Sit verhouding Terug versprei en Butterfly Spreads. Verwante Excel Solutions vir Stock Opsie Ontleding Deel jou gedagtes en menings met ander gebruikers: Skep Review Browse Main Excel Oplossing Kategorieë Bykomende Excel besigheid oplossings is gekategoriseer as Free Excel oplossings en gewildste. Verdere oplossings vir spesifieke vereistes van die gebruiker voorgestelde kan óf in die Excel Help Forum of as 'n projek om die Excel vryskut community. Excel Spreadsheets Dit is gratis Microsoft Excel-sigblaaie vir almal om te gebruik en te manipuleer vir jou finansiële behoeftes voorgestel. As jy sien 'n fout of 'n voorstel oor hoe my templates verbeter kan word laat my weet en I8217ll werk hulle as ek dit met jou eens. Ek kan jou vertel hoe om 'n nuwe ontwerp met Excel formules om jou broker8217s kommissies pas as jy hulp nodig het te skep. As jy een van hierdie gebruik en wil my dank met 'n skenking, kan jy hierdie knoppie en my e-posadres, gebruik thetrader..AT..mytradersjournal: WINS amp VERLIES dop van die verbonde Excel spreadsheet is my maandelikse siening van winste plus bedryf uiteensetting van die bedryf saam met my wins of verlies tellings per voorraad. Ek gebruik Yahoo vir alle inligting oor bedrywe en sub-bedrywe. Ek vind dit noodsaaklik as deel van my trader8217s joernaal op te spoor waar Ek is, nie net per voorraad nie, maar ook hoe elke opsie handel vloei. Sommige posisies kan ses maande of meer van die begin neem om einde en sonder die dop elke handel uit die verkoop van wan en dan met die voorraad wat aan my en uiteindelik tot die verkoop van 'n bedekte oproep op dit, het ek gevind dat dit te maklik om tred te hou verloor met waar ek was . Terselfdertyd, met die oog op die top van my maandelikse vordering help herinner my dat die groter prentjie wat saak maak it8217s. Om geld te verloor op 'n opsie handel doesn8217t beteken dat I8217m af algehele. Ek vind hierdie sigblad een van my beste gereedskap om emosionele swaaie ons almal voel in die werk van die aandelemark te beheer. Met die bedryf sektor uiteensetting in dieselfde oog hou my ook uit die laai tot swaar in een bedryf, maak nie saak hoe lomp Ek is op dit. Opbrengs op belegging 8211 NAAKTE PLAAS Ek gebruik die aangehegte Excel sigblad om my te help op twee maniere in die skryf van naakte wan. Die boonste deel toon vir my wat ek moet in die spel nou. Hierdie data toon watter tipe terugkeer ek verwag op elke individuele handel te kry en watter geannualiseerde opbrengs my huidige Holdings sou terugkeer. Ek sien elke opsie gebruik te maak van die premie, staking, aantal kontrakte en die oorblywende tyd om vas te stel wat my Return on Investment (ROI) sal wees. Wanneer die ontleding van elke opsiekontrak ek vergelyk wat staking en premie is die beste keuse vir my. As die onderliggende aandeel is baie volatiel, kan ek maklik sien dat verkope sit en uit die geld verskaf 'n terugkeer ek kan gelukkig met die verminderde risiko wees. As die onderliggende aandeel is nie baie wisselvallig, kan ek maklik sien dat ek nodig het om dit oor te slaan en te beweeg na 'n ander voorraad vir hersiening. Sodra Ive my voorraad en staking bepaal, kan ek verskeie pryse waar Ill stel my limiet vir die premie wat my sal verdien die ROI Im op soek na probeer. Elkeen van hierdie stappe het outomatiese geword vir my en ek kan flip deur 'n half dosyn keuses in minder as 'n minuut om 'n goed deurdagte besluit te neem. Ive het die afgelope een jaar plus waarde van ambagte in daar as voorbeelde van wat Ive gedoen. Opbrengs op belegging 8211 GEDEK oproepe Ek gebruik die aangehegte Excel sigblad om my te help tydens die skryf gedek oproepe. Ek gebruik dit baie soos die sigblad hierbo, maar vir gedek oproepe plaas. Comments Off op Excel SpreadsheetsPopular Stock Trading Excel Templates en Spreadsheets Twee van die moeilikste dele van-beurs is die bestuur en ontleding oop ambagte, en die dop van jou handel geskiedenis mees markverwante sagteware nie die geval is nie is dit goed genoeg nie, en dit gee 'n belegger die buigsaamheid van die opstel van hierdie inligting. Daar is egter 'n handvol van die vrye en goedkoop Excel-gebaseerde templates en spread handelaars kan kry om 'n groot toevoegings tot hul toolbox wees. Hier is 'n nader kyk. Gratis Excel Templates eTikr (beskikbaar deur middel van verskeie aflaai webwerwe, gratis) Hoewel beskryf bloot as vry Stock Quotes vir Excel, die eTikr Excel add-in doen veel meer as bloot bied voorraadkwotasies. Die instrument bewys ook 'n portefeulje bladsy, dophoulys bladsy, en kan selfs die huidige waardes vir die sleutel tegniese indictors dui soos bewegende gemiddeldes en handel reekse. En toe die gebruik van die opsie streaming aanhalings, persoonlike voorraad skerms geskep kan word. StockWatch, uit BreakTru (www. breaktru / voorraad) hoofsaaklik ontwerp as 'n manier om 'n portefeulje historiese ambagte te spoor, StockWatch doen sluit in 'n kwotasie update funksie. Sy een van die heel beste suiwer-beurs spoorsnyers daar egter in dat die eenvoudige en intuïtief. Die sigblad afgebreek word in twee bladsye oop ambagte, en gesluit ambagte. Albei is chronologies vertoon (van bo na onder), en die eenvoudige kliek van die muis sal 'n oop handel te stuur na die geslote handel bladsy, saam met die korrekte inskrywing en afsetprys (en datums) inligting. Vet Pitch Finder (www. fatpitchfinancials) 'n eenvoudige, maar baie swaar manier van ontdekking van 'n aandele intrinsieke waarde op grond van inligting soos vrye kontantvloei, ROI, en ander fundamentele inligting. Microsoft / MSN MoneyCentral voorraadkwotasies As al dis nodig is 'n eenvoudige voorraad baie nut, en as vertraag aanhalings is fyn (die meeste aanhalings is in elk geval uitgestel), dan is die voorraad kwotasie funksie reeds in die meeste weergawes van Excel gebou sal voldoende wees. Die voordeel van die gebruik van hierdie funksie Excel is dat dit ook kan toelaat dat 'n gebruiker 'n sjabloon of spreadsheet van die grond af verwerdig, met behulp van die gratis inligting wat deur die outomatiese skakel na MSN MoneyCentral. Kommersiële Excel Templates AnalyzerXL (www. analyzerxl / products. htm) AnalyzerXL is eintlik 'n suite van Excel templates, bied oplossings vir 'n verskeidenheid van-beurs en opsie handel behoeftes. Byvoorbeeld, is die vlagskip AnalyzerXL sjabloon gebruik om tegniese ontleding kaarte te bou, terwyl PortfolioXL is 'n omvattende portefeulje monitor bykomend tot die handhawing van 'n portefeulje handel geskiedenis. Ander add-ins sluit back testing, 'n outomaties opgedateer kwotasie monitor, en 'n voorspelling van nut dat die mees waarskynlike gaffel vir 'n voorraad in die toekoms op grond van sy geskiedenis vertoon. Verskillende pakkette van hierdie Excel gereedskap is beskikbaar by AnalyzerXL. ESQuotes (www. esquotes) 'n basiese voorraad kwotasie monitor vir Excel, en teen 'n nominale prys (14,95). Die voordeel van die ESQuotes add-in is dat die meeste van die data (afhangende van beskikbaarheid en registrasie status) is in reële tyd, en dit strome. Hoewel dit nie beskikbaar is om enige graad as eerste van stapel gestuur, Google Docs spreadsheet funksie is goed verbind met Google Finance, en kan maklik voer nie net voorraad inligting prys in 'n sigblad, maar 'n verskeidenheid van fundamentele en nuus data sowel. Hoewel die templates is min en ver tussen hierdie stadium, meer kom. En, gegewe die naatlose integrasie met Google Finance inligting, 'n kreatiewe en semi-ervare gebruiker van GoogleDocs kan Googles vind wyer verskeidenheid van invoerbare mark data is beter geskik vir die bou van 'n robuuste 8211 en verskillende 8.211 tipe voorraad analise sigblad. Oor Ons Service Hierdie webwerf is 'n gratis aanlyn hulpbron wat waardevolle inhoud en vergelyking funksies bied aan verbruikers. Om so 'n hulpbron 100 gratis vir verbruikers te hou, StockTrading ontvang advertensies vergoeding van die wat op hierdie bladsy maatskappye. Sodanige vergoeding impak van die ligging en volgorde waarin sulke maatskappye verskyn op hierdie bladsy. Die faktore gelys hieronder impak Ons Graderings op hierdie bladsy. Alle sodanige plek, orde en graderings is onderhewig aan verandering. StockTrading sluit nie al-beurs webwerwe beskikbaar aan verbruikers in die mark. Stock Trading Company Vergelykings


No comments:

Post a Comment