Tuesday, October 18, 2016

Homer Handel Strategieë

The Complete Swing handel strategie kan nou sit alles saam in 'n swaai handel strategie. Dit handel plan is vir diskresionêre handelaars. Jou sukses sal afhang van hoe goed jy jou eie oordeel gebruik Nadat jy die konsepte verstaan, dan verander hierdie handel strategie in 'n strategie van jou eie. Voel vry om dinge te verander om 'n bietjie. Miskien wil jy 'n ander soort van tegniese aanwyser voeg. Of miskien wil jy 'n paar basiese beginsels te neem in die mengsel. Wat jy besluit, maak dit jou eie. Jy sal baie meer suksesvol met 'n handel strategie wat jy ontwerp wees. eerder as om net blindelings volg iemand elses plan Ok, laat ons begin met ons handel strategie. Ons sal begin deur voor te berei vir die komende week. Voor te berei vir die handel week Sondag oggende, staan ​​ek vroeg, gryp 'n koppie koffie en kop na die rekenaar gereed is vir die handel week wat voorlê te kry. Ek wil weet watter tipe ambagte Ek sal fokus op die komende week (lank of kort). Hierdie deel is maklik. Met behulp van ons marktydsberekening strategie. Ons kyk na die bewegende gemiddeldes te bepaal of ons bevooroordeeld na die lang of kort kant van die mark sal wees. Onthou dat 'n verblyf in kontant (sonder posisies) en uit die mark is 'n strategie. Jy hoef nie om handel te dryf Sodra ons uitvind watter tipe van handel ons gaan doen, dit is 'n goeie idee om 'n gevoel vir wat sal waarskynlik invloed op die mark vir die komende week te kry. Hierdie is 'n paar van die dinge wat ek kyk na: Ekonomiese Kalender nywerheidsgroepe Charts Ek kyk na die ekonomiese kalender om te sien watter soort verslae uitkom wat die mark kan beïnvloed. Ek kyk ook na kaarte vir al die groot industrie groepe te sien watter is sterk, wat swak is, en watter potensiaal om groot skuiwe te maak. Het jy 'n notaboek byderhand langs jou rekenaar te neerskryf idees oor die komende week. Wanneer jy handel dryf sal jy vergeet van jou naweek navorsing Na jou notas langs jou sal handig te pas kom. Skandering vir aandele Nou sal ons ons skanderings hardloop 'n paar potensiële ambagte vind. Onthou dat ons is op soek na aandele wat terug in die Handelaars Aksie Zone getrek. Hier is 'n voorbeeld: Spesifiek, is ons op soek na aandele wat: Sif deur jou scan resultate en vind die een wat hierdie spesifieke eienskappe vertoon. Voeg dit by jou lys. Gaan deur die voorbeeld ambagte op hierdie bladsy om 'n beter idee van wat jy moet soek na 'n grafiek te kry. Trading strategie Die gebruik van hierdie handel strategie, sal ons wag vir Williams R vir ons 'n sein lang of kort te gaan (Sien die mark tydsberekening bladsy vir meer inligting) gee. Sodra dit gebeur, dan loop deur jou lys aan potensiële ambagte vind. Dit mag wees dat die skandering wat jy het op Sondag nie 'n goeie setups sal bied, sodat hardloop jou scan weer om te kyk vir ambagte met behulp van dieselfde kriteria soos hierbo uiteengesit. Nou kan jy op soek is na 'n spesifieke item in 'n voorraad met behulp kandelaar patrone. Wag voordat jy 'n voorraad handel, kyk om seker te maak dat die maatskappy is nie van plan om hul verdienste verslag vry te stel. Anders, hierdie kan met jou gebeur nie: 'n stop verlies einde sal jy nie beskerm teen 'n oornag gaping só Dink jy dat jy voor die tyd kan voorspel of die verdienste vrylating 'n goeie of 'n slegte mens dink weer sal wees. Dit is nie die handel - sy dobbel. Jy kan 'n klomp geld te koop of kortsluiting n voorraad verloor reg voor 'n verdienste vrylating. Jy kan maklik kyk om te sien wanneer 'n voorraad is op die punt om hul verdienste verslag vry te stel deur gebruik te maak van MSN Geld verdienste kalender. Hier is 'n kiekie: Tik net in die ENKELE simbool en dit sal jou wys die datum van die volgende verdienste verslag. Redelik maklik, huh Nou, wanneer jy in 'n bedryf, vergeet van die mark, vergeet van die nuus, en vergeet van menings handel die grafiek. Gebruik jou uitgang strategie om óf winste of verliese te neem. As jy jou geld korrek bestuur word, dan moet jy klein verliese het en deur sleep stop jou wins sal hierdie en nog baie meer Die sukses van hierdie handel strategie berus op jou eie oordeel te dek om goeie aandele handel te dryf en hoe goed jy jou geld te bestuur vind. Terwyl ek nie kan waarborg dat jy sukses met hierdie handel strategie sal moet word, sal ek verseker dat sommige van hierdie konsepte jou sukses as 'n swaai trader. Football Strategieë Tuis raquo Football Strategieë HOMER GESIN STRATS verhandel teen CONSOLE HOMER sal verbeter Een huis doel is alles wat ons moet hoewel 'n jackpot niemand vereis. HOMERDOG Soos hierbo, maar verskillende staking vir die underdog. HOMERACTIVE wag om te sien hoe spel dan vorder spring in vir wins. EHD Die Homer familie gunsteling. Statistiek gee hierdie strategie nie 'n kans, maar dit wen keer op keer. EHDActive wag om te sien hoe die spel dan vorder spring in vir die hoogste ROI van al die Homer familie strategieë. HOMERDOGEXTRA n onderbenut strategie oorweging van sy sukses. As Onder 2.5 is te hoog en die tuisspan is die buiteperd dan geen bekommernisse as ons die Homer konsep kan handel met behulp van onder 3.5. HOMER-HT - As die telling is 0-0 of 1-1 by HT net een huis doel is 'n volledige oorwinning te eniger tyd in die tweede helfte. ANDER STRATS verhandel teen CONSOLE BLITZ Volgens terugvoer dit is die mees gewilde en opwindende strategie verhandel teen die konsole. Sommige lede net handel hierdie strat as sy nooit 'n tekort en bied jackpot na jackpot. Dit is 'n baie eenvoudige strategie. Blitz is 'n featured handel die meeste nagte. Dit moet baie min likiditeit. KOPTHEAUQ Hoeveel strats bedel vir geen eerste helfte doelwitte. Hier is een KOPTHEOVERS Win is verseker teen 3 doelwitte en winste verder te verhoog as die doelwitte voortgaan om die netto getref. Bartman BTTS gebaseer handel van die begin af. Bartman-TWIST Variasie van bogenoemde wat van stapel gestuur op 20 minute. Bartman-squeeze As sy 0-0HT met ordentlike bedrag van die skote deur beide kante, dan is dit die handel te wees op. ZAP Dit is strategie wat weg is weggesteek by Homer HQ vir maande as beide Redk en ek is die toets. Meestal 'n Inplay handel dat ons verhandel rondom ses keer op die konsole en nog om te verloor. Die kwalifiserende pryse beteken dat sy nie 'n bedryf wat opkom so dikwels as die ander nie, maar het 'n sterk oorwinnaar geleenthede. NAAKTE Apple - vernoem na Kopparbergss beroemde cider, Dit is 'n handel swanger terwyl swaar beslag hierdie groot drank. Miskien het jy 'n bietjie dronk om hierdie mal strat handel te wees as ideaal wil ons 'n skok gevolg deur die weg span hoewel 'n paar huis wen tellings te winsgewend sal wees. Die meeste CS tellings word gedek, maar lewer plofbare winste van tot 1000 ROI as die groot buiteperd treffers van 'n jackpot telling deur FT maar selfs 'n uitgang by 0-1 gee 'n groot ROI. Man United toegegee eerste by die huis by verskeie geleenthede sodat die NA is geskik vir hierdie scenario. VUIL KONTANT Dit is nie 'n handelsmerk, sy 'n kombinasie wed dat 'n groot ROI gee wanneer die twee dele te wen, maar selfs 'n deel is 'n goeie opbrengs. Dit kan gebruik word op sy eie of as 'n redder as deel van enige van ons strategieë. Buckle my skoen - 'n meesterstuk in CS handel waar hoë tellings goed beloon en lae tellings het 'n goeie dekking. SOKKER REKTOR Dit is 'n anagram van die korrekte telling en is basies 'n ad hoc CS handel. Ons handel die tellings met baie klein rûe en lê die hele. KOPTHEUNDERS (Toets) Geen punte vir die raai sy die teenoorgestelde konsep om KOPtheOvers. Ons tweede strat waar 0-0 is 'n wenner. Net vervolmaak die staking so sal binnekort verhandel teen die konsole. DIT ALLES VIR 18,99 per maand saam met ons vir NET 18,99 'n maand Sign Up Hier vir Diens Nuus (gebruik asseblief die boek knoppies) September 2016 Kenmerk Trades lopende totaal soos op 3/9 CONSOLE INZETTEN 18, gedokumenteerde INZETTEN 36 CONSOLE INZETTEN 557,50. Gedokumenteerde INZETTEN 1115 Twitter Trading sagteware amp Dienste Blogs ek volg Aanbevole Sport Dienste MetaYou weet altyd whats op die spel. (So ​​genoem as jy die risiko en wins weet voordat jy begin). Prys: Strategie Document 29,98 (moet koop voordat hulle) Daily Service: 14 dae gratis verhoor dan 18,99 per maand. Geld terug waarborg: Geen 8211 PDF en Spreadsheet aflaai dan die daaglikse diens bied toegang webwerf plus e-pos ondersteuning en 'n lewendige handel konsole. 8211 Daaglikse nuusbrief insluitend wenke en Stake amp Wins sakrekenaar. Waar om te koop: homersportstrading / pryse-inhoud / Homer Sport Trading is 'n omvattende diens wat daarop gemik is handel dek Homer sokker, krieket, snoeker en formule 1. Wil jy die res van hierdie oorsig lees Sluit Meer Geld Review en jy sal in staat wees om die lees res van hierdie kundige oorsig en alle gebruikers kommentaar ten volle. Plus jy sal ook kry ons e-pos nuusbrief waarskuwing ontvang om die beste geldmaak produkte en dienste wat beskikbaar is. en die mense wat jy moet vermy. Ons respekteer jou privaatheid en sal nooit slaag op jou e-pos adres aan enigiemand anders. As meer geld Review is 'n gratis e-pos, te finansier ons dit deur die stuur van jou af en toe e-pos wat advertensies bevat. Reeds 'n lid Voer jou gebruikersnaam en wagwoord om toegang te verkry tot die volledige resensie en kommentaar: Wil jy weet wat tipsters en stelsels eintlik geld maak saam Net meer geld OORSIG. Die gratis e-letter waarskuwing ontvang om die beste stelsels, die ergste tipsters en om meer geld in jou sak. Jy sal ontdek die beste en die ergste van whats beide aanlyn en af ​​beskikbaar sodat jy kan beter besluite te neem oor die ekstra inkomste strategieë wat jy probeer uit. Ons respekteer jou privaatheid en sal nooit slaag op jou e-pos adres aan enigiemand anders. As meer geld Review is 'n gratis e-pos, te finansier ons dit deur die stuur van jou af en toe e-pos wat advertensies bevat. Onlangse Kommentaar Dit is 'n gratis sokker wip diens sommige van julle dalk belangstel in terwyl jy wag vir hierdie diens aan magtino 8Oct16 Meer shapri Dankie hellip almal dieselfde buddy maar op grond van wat ek hier gelees het ek dink ek sal dit 'n hellip gee PEPPIDOG 7Oct16 Meer soccanut interessant wees om jou kommentaar te lees. Ek het goeie sukses met my eie tweaked weergawe van PATE. Het dit net skielik hellip sparedinner 7Oct16 Meer sacker74 Soos verskeie kere, ek geniet 'n goeie suksesverhaal, gee iets om na te streef. Ek kyk hellip KK 7Oct16 Meer Hey Foxy, lang tyd geen spreek kuieren na Racing-indeks en jy sal sien dat die getal een was in die die bewys hellip Matt Houghton 7Oct16 Meer peppidog Laat my weet as jy wil gaan en rapporteer terug aan ons almal en ek sal jy post die hellip shapri 7Oct16 Meer hoef net in kennis gestel word deur Brian Chappell by Justisie vir Punters dat die BBC is loop 'n ondersoek na beroepswedder hellip Peter Philipson 7Oct16 Meer soccanut goed om jou weer op hierdie draad het. Voel asseblief vry om ons te laat weet hoe jy vorder ruifeliciano 7Oct16 Meer kk Ek is bevrees dat dit nie saak wat ek sê of nie sou geen verskil glad omdat jy hellip sacker674 7Oct16 maak Meer jacob07072002 Ja ek is gepos reeds en sal dit doen op die FGW forum. sacker674 7Oct16 Verder het die afgelope 4 jaar het ek baie sport verhandel, maar my primêre mark was nog altyd pre-wedloop Horse Racing is. Ek het 'n wins gemaak van die perde, maar nie genoeg in vergelyking met die ure wat ek in meer onlangs het ek is die handel sit in die spel wat suksesvol was, maar om eerlik te wees dit te intens genotvolle te wees. Ek het nog altyd die Football markte verhandel as 'n sekondêre sport, maar ek was altyd nutteloos en geld verloor op 'n reguleer basis. Ek gebruik word om hoofsaaklik gebruik die gewilde Lê die trekking strategie vir klein spel, maar daar was nog nooit 'n betonstruktuur om dit ooit enige ordentlike inkomste te dink van dit. Dan sowat 'n jaar gelede het ek per ongeluk oor die Trading Football Markte diens gelei deur Adster en Bingo. Ek het besluit om aan te sluit, maar was skepties soos die meeste noobs sou probeer op die handel trein te kry. Ek het gou besef dat dit 'n ordentlike betroubare diens. Hulle handel speletjies in hul kletskamer maar nie net vir lemmings te volg. Hulle verduidelik hoekom hulle maak hul in die spel besluite en hulle aan te moedig lede te dink vir hulself. Bingo en advertensies het nog altyd ondersteunend, maar daar was ook 'n paar ander wat ongelukkig is nie meer lede wat gebruik word om gereeld te rig my laat in die nag (as daar die getalle wasnt middernag soos daar nou) wanneer hulle werent handel hulself en dikwels om my uit 'n massiewe gat ek vir myself gegrawe. Ek het baie geleer uit hulle en 'n jaar later, Ek maak konsekwent wins met vir die eerste keer verlede maand na verdienste vergeld aan meer as 1631.000 op net my sokker handel. Ek het 'n gesin van strategieë genoem Homer hieronder HomerActive (voorheen vernoem Homer30) gelys ek getoets ontwikkel en tweaked die Homer oor 'n aantal weke wat nou gereeld gespeel binne die TF kletskamer. Dit is baie suksesvol bewys. Die volledige besonderhede van die strategie en sy HomerLow variasie is op twee plekke. Trading Football en Weddery System Notes. Beide kan verkry word deur hul baniere aan die regterkant. Betting System Notes is 'n groot webwerf wat slae op suksesvolle strategieë. Dit sluit sagteware waar jy kan toegang tot die besonderhede van beproefde strategieë en ander by te voeg. Dit is ook op die punt om 'n nuwe produk wat is 'n moet vir alle sokker handelaars van stapel te stuur. Ek is gelukkig genoeg om dit te wees toets myself. Daar is 'n eenmalige heffing om toegang tot al hul dienste. Hoof kan wees oor hulle via die vaandel van die reg om te sien vir jouself. HomerActive en die splinternuwe HomerDog sal die TF en BSN oor die volgende week of so word bygevoeg. Daar sal ook video's verduidelik die strategieë. So whats in dit vir my niks buiten die groen dat ek stadig maar seker bou. Ek werklik net iets wil terug na die TF gemeenskap gee en te wys dat daar 'n baie klein hoeveelheid van die saak dienste wat regtig omgee vir sy lede en werklik wil hê dat hulle om suksesvol te wees. As dit was nie vir TF ek wouldnt wees in die posisie ek. Die bewys van so 'n goeie diens, is die feit dat die meeste ervare lede nooit verlaat om voort te gaan om handel te dryf op ons eie. Sover ek is bekommerd handel 'n sokker wedstryd sonder in TF deel dit soos om te eet 'n Big Mac sonder die vleis Wat het al hierdie het te doen met my eerste paragraaf oor die perde Wel, ek het besluit om Football my primêre sport te maak vir handel. Ek gaan my geloof wys op my eie strategieë deur die handel die belangrikste ligas teen 'n baie hoër spel en komplimenteer hulle met die reeds beproefde strategieë wat Bingo, advertensies en senior lede bekendgestel met die oog op om 'n voltydse handelaar. Jy kan my Homer Picks volg op my Facebook-blad. Ek is Handy Andy met 'n foto van my profiel. Jy moet 'n TF lid so stuur vir my 'n vriend versoek Stel jou kletskamer alias. Daar is baie sokker strategie produkte wat ingevoer vir die begin van die belangrikste seisoen, maar met die meeste wat jy net kry 'n e-boek om te gaan met dit self, maar met TF jy is nooit alleen. Homer familie sal hoegenaamd geen verlies treftempo 67,37 Wedstryde sedert 25/5/11 tot 23/5/12 472 Green. 281 Scratch: 37 Red. 154 1 verlies elke 3.06 optel Pasmaats Mei 2012 33 Groen: 16 Krap 2 Red. 15 1 verlies elke 2.20 optel Mei Homer PampL gebaseer op my optel, maar omgeskakel word na enkele verbintenis met maksimum verlies uitgang van 16324. April 20102 163.217,94 Maart 2012 163255,71 Februarie 2012 163362,73 Januarie 2012 163276,20 Desember 2011 163178,90 November 2011 -16.381,53 Oktober 2011 163104,72 September 2011 163.259,35 lê homer Horse Resultate van 16/1/2012 tot 06/3/12 69 Maart 2012 Southwell 14.40 Dans Freddy 1 Newcastle 14.50 Noord Brook ongeveer plaatste lê Win Maria Bank 1631000 163.139,41 -30,03 lê Win Maria Bank 1633000 163.418,24 -90,09 lê Win 16310 Vlak 163.300,70 -42,50 Lê Win 163100 Vlak 1633,007.00 -425,00 Lê Place 2 Aanspreeklikheid Bank 1631000 163.619,73 3,50 Lê Place 2 Aanspreeklikheid Bank 1633000 1631,859.18 10,51 je aan Betting System Notes Sluit aan by Betfair vir 'n 16.325 gratis verbintenis of 'n terugbetaling van tot 1631000 Handy ResultMaster is beskikbaar vir net 16317.50Homer Sport Trading Review Sy selde dat iets kom saam wat eintlik maak my opgewonde. Im praat Mike Cruickshanks Bonus opzakken vlak van opwinding. Ja, daar is 'n paar Tipster dienste wat professionele, hype-vry is en in stand te hou goeie resultate en uitstekende kliëntediens-dienste, maar die meeste van hulle bied nie 'n spesifieke metode van handel, in die vertroue op die Ole getroue Lê die trekking tegniek (wat Ek doen nog steeds lief). Maar Homer Sport Trading (wat is nog steeds 'n relatief nuwe produk) is iets om huis toe te skryf. Aan u gebring deur Handy Andy (hy nie die geval gee sy naam, wat rede tot kommer in enige ander produk sou wees, maar wees verseker sy 'n ander Handy Andy aan die DIY man wat gebruik word om te wees op die tele). Homer Sport Trading is nie net gebaseer op 'n goeie metode, maar is 'n gesonde en opvoedkundige arena waar selfs die mees gesoute handelaar nuwe dinge sal leer. Die webwerf is heeltemal pluis vrye en Andy sit sy maxim dat daar onvermydelik verliese in die handel, maar wat tel is om geld te maak langtermyn. Jy gewoond raak superrykes uit hierdie, maar jy moet in staat wees om genoeg gereeld genoeg om die vinnige besluit dat dit regtig werk en regverdig verdere benutting te kom wen. Sy gepubliseerde resultate erken die verlies van ambagte Maar wat maak die familie Homer uitstaan ​​teen baie ander strategieë wat ek teëgekom het, is dat jy weet waar jy staan ​​om te wen of te verloor voordat jy die besluit om handel te dryf nie. Die swaar gefokus op julle weet presies jou aanspreeklikheid en jou potensiaal oorwinnings en werklik bring die handel in sport handel, behandel dit as 'n Forex of kommoditeite handelaar mag. Die Homer deel van Homer Sport Trading isnt afgeleide van die feit dat Andy is 'n Simpsons fan (hoewel Homer Simpson doen maak 'n verskyning op die webwerf, geklee in 'n Man hemp), maar uit die feit sy sokker handel stelsels (daar is meer as een stelsel en vir meer sport as net die handel sokker, maar hulle het almal neerdaal uit dieselfde aanvanklike handel wanneer weddenskappe op sokker) is gebaseer op die konsep van die huis doel: na alles, selfs die ergste spanne lyk gereeld telling by die huis. Andy gevra homself: Wat gebeur as ek kon die huis doel dat 'n mens keerpunt te maak waar maak nie saak wat anders gebeur, is 'n wins Wat verseker as ek ander faktore wat die kanse van 'n wen-handel sal verhoog kan voeg Dit is diepsinnige vrae wat neem 'n groot stap weg van die onvermydelike beginspan plek van al die sokker handelaars die uitleg en terug handel. Andy het bevind dat die eenvoudige antwoord op hierdie vrae is Ja, maar die wedstryd seleksie is die sleutel. Om Andy ten volle aan te haal, vermoed hy: As 'n spel kan gevind word waar die pryse in aanmerking, maar op dieselfde tyd wat die tuisspan die realistiese kans op voorwaarde dat die wen wins dan is ons halfpad daar. Wat ons moet vrede te maak met is dat dit nie saak hoe goed ons dink ons ​​wedstryd keuses is, ons is aan die genade van die hoogs betaalde spelers. Maak nie saak hoeveel die tuisspan kan domineer in daardie eerste helfte, as hulle dit nie doen nie hul werk en hou die bal in die net dan kan ons geld verloor. Plain en simpel. So is die Achilleshiel van die lê van die trekking. Andy het hierdie huis-doel handel dryf homer en ontwikkel dit in 'n reeks van verskillende ambagte alle variasies op 'n tema. Die Homer portefeulje sluit die volgende ambagte: Homer Lae HomerDog die woes maar suksesvolle HomerActive en die meer onlangse Extreme HomerDog (EHD). Na aanleiding van die klem op die suksesvolle handelaar altyd weet wat is op die spel, Andy beklemtoon in 'n no-nonsense manier (hes uiters hype-vry) dat: Vir elke enkele aandeel het jy 'n aanvanklike aanspreeklikheid van sowat 60, maar altyd net waag om tot 24. So as jy 'n spel handel met behulp van x4 spel jy sal 'n bank van minstens 240. Daar word gesê dat volgende Andys stelsel jy 'n 70 treftempo, wat is redelik naby aan my 69 treftempo sal gee nodig het. Wat werklik maak hierdie stelsel werk is die beter opbrengste, dus beter winste, wat jy in vergelyking met die basiese agtergrond en tot ambagte. Om toegang tot Andys stelsel, het jy twee opsies: jy kan die PDF dokument wat beskryf in detail (en in 'n goed uitgevoer en insiggewende manier) te koop vir 29,98 en gaan dit alleen of jy kan koop die strategiedokument en begin met 'n 14 - Day gratis verhoor van sy lidmaatskap site, wat dan op 18,99 gehef per maand (ongelukkig geen geld-terug waarborg vermeld). Aanvanklik het ek gedink id net die dokument te koop, maar na die monsterneming van die lidmaatskapvoordele, sal ek voortgaan om die volledige diens gebruik. Die belangrikste en nuttige element van die lidmaatskap is toegang tot die handel konsole, waar Andy neem jou deur die hand en wys jou stap-vir-stap hoe hy handel, al lewe as die wedstryd is in die spel. Voor die speletjies (meestal aand en naweek speletjies en jy moet teenwoordig wees regdeur die handel om seker te wees dat jy die handel uit teen die beste tyd) jy stuur 'n e-pos met wenke en updates, staking velle vir dreigende speletjies en besonderhede van wanneer hy is van plan om op die konsole wat 'n groot deel van die tyd en 'n belang-en-winsgewende sakrekenaar wat so handig as Andy homself. Behalwe Andys byna-voortdurende teenwoordigheid en geduld as 'n onderwyser, een van die beste dinge oor hierdie produk is die feit dat jy altyd weet waar jy is in terme van potensiële wins en verlies. Die konsole is so 'n goeie plek om jou ambagte te maak deur middel van. As jy weet niks van Betfair of selfs wat die woord Lê beteken, dan net vra, en Andy sal jy help, nie om die hele leër van die mede-lede wat ook bereid is om jou te leer praat. Op die konsole (beste gekombineer met die gebruik van sulke sagteware as Geeks Toy) jy sien wat ander handel en kan vinnig raad te vind wanneer 'n bedryf lyk nie te werk as die telling oorblywende by 0-0 en die notule nader die einde, is jy geleer hoe om teen nuuts ambagte wat jy nie sal sien veilige wins te maak nie, maar enige verliese kan verminder word. Een gelukkige bomer gesê dat die handel met die consoles hulp is die mees ontspanne manier om handel te dryf ek teëgekom het. Andy nie net handel sokker hy gee ook sy aandag aan krieket, snoeker en Formule 1. Ive het min of geen ervaring handel hierdie sport, soos theyre sport wat dit nie interesseer my baie, maar as een persoon my vaardig in die handel daarin kon maak , IVD wees Andy. Andy sluit Mike Cruickshank in terme van uitstekende kliëntediens, en sy Homer metodes werk. In 8 weke het ek 56 ambagte en 39 van hulle was baie winsgewend, gee my 'n treftempo van 69.6. Nie al die verloor ambagte was verskriklik óf as met Andys raad wat ek kan hulle red te krap ambagte geword. 5 Kommentaar Frank Fielding op September 29, 2014 op 20:11 op load-kak, terug getoets speletjies wat pas by die kriteria en die treftempo is nooit hoog genoeg is. Die bedrag van 0-0 teen die helfte van die tyd is 45, en slegs sowat 8 van hierdie speletjies het dan 3 of meer doele in die tweede helfte ( 'n skrapie kry). Dis nie om die ongeveer 15 wedstryde wat 0-1 weer teen die helfte van die tyd te noem. Jou wins per wedstryd is ongeveer dieselfde as die MLE (verliese) en met meer as 50 wedstryde 8220loosing8221 Ek kan nie sien hoe dit 'n wins Handy Andy kan maak op 1 Augustus 2015 by 06:01 Eerstens it8217s alles oor wedstryd seleksie en nie dekens elke wedstryd wat kwalifiserende pryse kan hê. Ook dit klink vir my dat jy verwys na die gratis weergawe 1 dis uit en oor eerder as weergawe 7 as jy nie die ander faktore te noem. Voorsien 'n boodskap Kanselleer antwoord


No comments:

Post a Comment